Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΝΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ

«Νιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μου για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου. Οι 11.500 και πλέον ψήφοι που συγκέντρωσα συμμετέχοντας για πρώτη φορά σε βουλευτικές εκλογές δείχνουν πως οι Θεσσαλονικείς τόλμησαν, στήριξαν ένα νέο άνθρωπο που θέλει να προσφέρει στα κοινά, υποσχόμενη μόνο πολλή δουλειά, ουσιαστικές παρεμβάσεις και έργο. Ευχαριστώ επίσης τους εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοφόρους της Παράταξης μας που πίστεψαν και έδωσαν μια εκ προοιμίου άνιση εκλογική μάχη απέναντι στον άκρατο λαϊκισμό, βάζοντας πλάτες στα δύσκολα.

Θα ήθελα ακόμη να ευχαριστήσω το δημοσιογραφικό κόσμο της πόλης για την πολύτιμη βοήθεια που μου προσέφερε προβάλλοντας τις θέσεις μου στους πολίτες, ενισχύοντας την καθημερινή επαφή μου μαζί τους. Ο αγώνας μας, ο αγώνας της γενιάς μας, συνεχίζεται.

Με το κεφάλι ψηλά, προχωράμε περήφανα για την επόμενη ημέρα, παραμένοντας συντεταγμένοι με τις δυνάμεις της ευθύνης, της ευρωπαϊκής προοπτικής και της αναγέννησης της χώρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ