Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Νέλλη Γκίνη: "Είχα 3 ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, σε λάθος χρόνο με λάθος άτομα"

Η γνωστή ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στον «ΕΓΩ!Weekly» και, μεταξύ άλλων, μίλησε στον Γιάννη Βίτσα για την απόφασή της να φέρει στον κόσμο και να μεγαλώσει εκτός γάμου ένα παιδί, αποκάλυψε πως ήρθε αντιμέτωπη με τον κοινωνικό ρατσισμό εξαιτίας αυτής της απόφασης που πήρε, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στον πατέρα του γιου της ο οποίος ήταν ήδη παντρεμένος και είχε άλλα δύο παιδιά όταν εκείνη έμεινε έγκυος.
Ο λόγος για τη Νέλλη Γκίνη.

Υπήρξατε αυτοκαταστροφική; «Πολύ. Η αυτοκριτική μου ήταν φοβερή. Ήμουν ένας μοναχικός καβαλάρης. Αυτό έδειξε και η πορεία της ζωής μου. Επέλεξα να φέρω στον κόσμο μόνη μου ένα παιδί από τρελό έρωτα. Το μεγάλωσα χωρίς καμία βοήθεια. Έκανα ό,τι πίστευα, χωρίς να υπολογίζω το κόστος».

Το απόλυτο gossip της εποχής μάλιστα ήταν ότι δεν αποκαλύψατε ποτέ το όνομα του πατέρα. «Έψαχναν όντως να βρουν ποιος είναι ο πατέρας του Μάριου. Είμαι φοβερά παρορμητικό άτομο, αλλά αληθινή. Ο γάμος δεν μου ταίριαξε. Τον τόλμησα δύο φορές. Την πρώτη διήρκεσε εννέα μήνες και τη δεύτερη μόλις δεκαπέντε ημέρες».

Είναι αλήθεια ότι αγνοούσατε πώς ο πατέρας του γιου σας ήταν ήδη παντρεμένος και είχε άλλα δύο παιδιά; «Ναι. Όταν έμεινα έγκυος, δεν το γνώριζα. Μου το αποκάλυψε η Φωτεινή Φιλοσόφου, μια εξαίρετη φίλη μου και πολύ καλή συνάδελφος. Ήταν το 1986 και ήμασταν μαζί στη Θεσσαλονίκη, όπως επίσης και με τον Κώστα Βουτσά, τον Δημήτρη Πιατά, την Ελένη Φιλίνη, τον Νίκο Δαδινόπουλο, και ανεβάζαμε ένα έργο που είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Εκεί γνώρισα και τον πατέρα του Μάριου. Ήταν κεραυνοβόλος έρωτας και για έξι μήνες περνούσαμε καταπληκτικά. Όταν τέλειωσε το καλοκαίρι και ολοκληρώθηκαν οι παραστάσεις εκεί, επέστρεψα στην Αθήνα, καθώς είχα ήδη κλείσει την επόμενη δουλειά μου – ήμουν πάντοτε εργασιομανής. Τότε διαπίστωσα ότι ήμουν έγκυος και αποφάσισα αμέσως να το κρατήσω».

Πότε σας είπε ο σύντροφός σας ότι είχε ήδη δύο παιδιά; «Όταν του ανακοίνωσα ότι ήμουν έγκυος. Ήταν σοκαριστικό. Πάντοτε ονειρευόμουν το ιδανικό για την προσωπική μου ζωή, ότι θα ερχόταν το πριγκιπόπουλο με το άσπρο άλογο... Σίγουρα σε κανένα όνειρο δεν το φανταζόμουν παντρεμένο με δύο παιδιά».

Αντιμετωπίσατε κοινωνικό ρατσισμό λόγω της επιλογής σας να μεγαλώσετε μόνη σας ένα παιδί; «Υπήρξαν φίλοι που μου γύρισαν την πλάτη. Δεν έδωσα σημασία. Δεν τους υπολόγισα καν. Για έναν-δυο ανθρώπους πόνεσα, αλλά δεν με ενδιέφερε η γνώμη τους. Δεν ζήτησα τη βοήθειά τους. Τη φιλία τους ήθελα».

Είχε σχέση ο Μάριος με τον πατέρα του; «Ναι. Έχουν εξαίρετες σχέσεις. Η γέφυρα που έχτισα μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης ήταν υπέροχη. Ο Θεός επέλεξε να έρθει ο γιος μου στη ζωή μου. Δεν ήταν αυτή η πρώτη φορά που έμενα έγκυος. Είχα και τρεις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, σε λάθος χρόνο με λάθος άτομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ