Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΣΤΕΦΕΝΣ: "ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΜΑΔΑ"

Ο Ολλανδός προπονητής μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα στην Αστάνα που έδωσε την πρόκριση στους «32» του Γιουρόπα Λιγκ στην ομάδα του, ανέφερε: «Παίξαμε καλά. Ειδικά στο πρώτο μέρος δεν αφήσαμε την Σαχτιόρ να απειλήσει, παρότι ξέρουμε πως έχει πολύ καλές στημένες φάσεις. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και το σημαντικό για τη νίκη οι καλές τοποθετήσεις στον αγωνιστικό χώρο».

Για το τι κρατάει από τον σημερινό αγώνα και τη νίκη: «Κρατάω το ότι ήμασταν ομάδα. Σήμερα υπήρξε συλλογικότητα και ελπίζω αυτό το στοιχείο να συνεχιστεί και να πάμε ακόμα καλύτερα».

Για το αν αυτό ήταν το καλύτερο δώρο για τα αυριανά γενέθλια: «Ελπίζω να μου δώσουν το δώρο μου την Δευτέρα. Σήμερα δεν είναι τα γενέθλιά μου, είναι αύριο και ελπίζω να μου το δώσουν την Δευτέρα (στο ματς με τα Γιάννενα)».

Για την δουλειά που γίνεται: «Δεν έχει σημασία ο προπονητής. Οι παίκτες δούλεψαν ομαδικά και πήραν την μεγάλη νίκη».

Για τον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο ερχόμενος από την Θεσσαλονίκη: «Φυσικά αυτό που είναι να κάνουμε εμείς είναι ευχαριστήσουμε αυτούς τους φιλάθλους που ήρθαν από τόσο μακριά για να βρεθούν κοντά στην ομάδα».

«Είμαι περήφανος για την ομάδα»

Στην συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε ο Ολλανδός για ακόμα μία φορά μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα και τους παίκτες του, τονίζοντας τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τον τρόπο που αντιμετωπίσαμε απέναντι σε μία ομάδα που παίζει με μεγάλες μπαλιές και είναι δυνατή και σε στημένες φάσεις είχαμε καλή απάντηση σε παιχνίδι κατοχής. Βάλαμε τα γκολ σε κατάλληλες στιγμές. Είχαμε μία εικόνα που μας επέτρεψε να κερδίσουμε και είμαι χαρούμενος για αυτό».

Για την συνέχεια του Γιουρόπα Λιγκ και τον στόχο που έχει: «Την Δευτέρα έχουμε ένα πολύ σημαντικό αγώνα και θέλουμε να προετοιμαστούμε για αυτόν».

Για το αν ξεχώρισε κάποιον παίκτη της Σαχτιόρ, δεν θέλησε να απαντήσει.

Για την παρουσία του Τζαβέλλα στο κέντρο της άμυνας και το ενδεχόμενο ενίσχυσης: «Όταν έχεις πρόβλημα σε μία θέση πρέπει να βρίσκεις τις απαντήσεις. Αυτό κάναμε κι εμείς με τον Τζαβέλλα, που έδειξε ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που υπήρχαν από αυτόν στο παιχνίδι. Δεν θα ήθελα όμως να αναφερθούμε σε έναν ποδοσφαιριστή. Είμαι υπερήφανος από όλη την ομάδα, είχαμε το κατάλληλο πνεύμα όλη την ημέρα για αυτό το ματς».

Για το γεγονός ότι μετά το 0-1, ο ΠΑΟΚ δέχθηκε ιδιαίτερη πίεση και κινδύνεψε: «Δεν είσαι ποτέ χαρούμενος όταν χάνεις τον έλεγχο του αγώνα, αλλά αυτό συμβαίνει κι εξαιτίας του αντιπάλου. Όταν οι αντίπαλοι ποδοσφαιριστές είναι στην περιοχή και προσπαθούν να πιέσουν πολύ τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αλλά το σημαντικό είναι ότι αντιδράσαμε σωστά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ