Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΣΑΧΠΑΤΖΙΔΗ

Μετά τους έντονους διαλόγους ανάμεσα στον Τσοχατζόπουλο και τον πρόεδρο του δικαστηρίου που δημοσιεύσαμε σε προηγούμενη ανάρτησή μας, να αναφέρουμε και όσα είπε ο πρώην αντιπρόεδρος (και παραλίγο πρόεδρος) του ΠΑΣΟΚ για τον ΠΑΟΚ και τον Γιώργο Σαχπατζίδη.

Μετά απ' όσα κατέθεσε ο Σαχπατζίδη για υποθέσεις που τους αφορούσαν, ο Τσοχατζόπουλος ανέφερε:
«Δεν θυμάται καλά ο Σαχπατζίδης. Όταν συναντηθήκαμε, είχαν γίνει οι εκλογές, οι οποίες μου είχαν αφήσει ανοίγματα. Μου έδωσε ένα πόσο και μου είπε ότι θα με υποστήριζε μέσω ΠΑΟΚ αλλά και ρωσοπόντιων που είχαν εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη».
Αρνήθηκε μάλιστα οιαδήποτε σχέση με εταιρείες του Γιώργου Σαχπατζίδη: «Μου φορτώσανε εταιρείες με τις οποίες δεν έχω καμία σχέση. Ο άνθρωπος είναι διεθνής επιχειρηματίας, ασχολείται με πολλά πράγματα. Γιατί πάτε να τον βάλετε σε κουτάκι;» είπε ο Τσοχατζόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ