Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ: "ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ"!!

Να υποθέσω λογάκια; Να υποθέσω μορφασμοί; Να υποθέσω τι ρε Κωνσταντίνα; Τι είναι αυτό που ξεκινάει από τα χείλη σου και είναι τόσο σπουδαίο που το διαφημίζεις και σε συνέντευξη; 
Τα γραπτά μένουν. Και βεβαίως όσα είπες στο Maxim πριν λίγο καιρό δείχνουν ότι τον αέρα τον είχες από μικρή. Αλλά επιμένω…Τι το σπουδαίο παράγουν και προάγουν τα χείλη σου; Γιατί Ελληνικά δε νομίζω. Κάτι άλλο μάλλον. Θα το βρούμε…που θα πάει. Το κορίτσι φωτογραφήθηκε για τις ανάγκες του περιοδικού και μας έδειξε τα οπτικά … «προσόντα» της τα οποία είναι αδιαμφισβήτητα Με μακιγιάζ και ρετούς βέβαια…διότι κάποιοι που την έχουν δει σε διακοπές λόγου χάρη μου έχουν πει ότι χωρίς μακιγιάζ είναι μια άλλη! Όπως και να χει διαβάστε τι απάντησε σε δυο χαρακτηριστικές ερωτήσεις της συνέντευξης…Θα σκάσω ρε παιδιά. Τι το σπουδαίο ξεκινά από τα χείλη της; 

Ποιο θεωρείς ότι είναι το καλύτερο σημείο στο σώμα σου;

«Τα χείλη μου».

Ναι, αλλά περισσότερα κομπλιμέντα θα ακούς για το στήθος σου…

«Όχι. Όλοι μου οι σύντροφοι έλεγαν για τα χείλη μου και όχι για το στήθος μου. Από τα χείλη ξεκινάνε πολύ σπουδαία πράγματα».





blogs.gossip-tv.gr/nassos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ