Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΒΙΚΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΓΙΑΤΙ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!

Με κείμενο της η Βίκυ Σταμάτη ενημερώνει τον ανακριτή, στον οποίο επρόκειτο να δώσει αύριο συμπληρωματική κατάθεση μαζί με το σύζυγο της Άκη Τσοχατζόπουλο ότι δε ''δύναται'' να βγει από τις φυλακές και εξηγεί το γιατί...
Η κ. Σταμάτη ζήτησε μάλιστα από τη δημοσιογράφο Βίκυ Μιχαλονάκου να διαβιβάσει το συγκεκριμένο κείμενο στα ΜΜΕ, το οποίο έχει ως εξής :

Κύριε Ανακριτά,
Δεν δύναμαι να υποστώ την βάσανον της μεταγωγής- της τηλεοπτικής διαπόμπευσης και εξόντωσης μου.
Αφού έχω υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη της ψυχικής μου υγείας έως κατάρρευσης.
Λόγω κλονισμού, ψυχικής υγείας και κυρίως ανεπανόρθωτης βλάβης της φυσικής μου υγείας, δεν μου επιτρέπουν να παραστώ απολογούμενη εν όποιον Σας.
Και για να προστατεύσω από την τηλεοπτική αγχόνη την διαβίωση και την ψυχική υγεία του ανήλικου γιού μου.
Μπορώ να απολογηθώ εν όποιον Σας του ΔΕΣΜΩΤΗΡΙΟΥ, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί απείθια, αλλά υποδηλώνει την ψυχική και φυσική μου αδυναμία.

Σας ευχαριστώ
Βασιλική Σταμάτη- Τσοχατζοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ