Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ VS ΚΑΝΑΚΗΣ

«Ο κύριος Κανάκης είναι προφανές ότι είναι ιδεολογικός μου αντίπαλος και βγάζει όλη αυτή τη χολή που βγάζει αυτή η πλευρά του πολιτικού φάσματος.
Δεν θέλω να του στείλω ένα μήνυμα, δεν είμαστε φίλοι, ούτε συνεργάτες. Αν δεν καταλαβαίνει από μόνος του ότι το να παίζει έναν άνθρωπο από το πρωί ως το βράδυ είναι ένα είδος μανίας, τι να πω;», δήλωσε ο ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ιόνιο FM».
Και συνέχισε λέγοντας: «Έχω συνηθίσει την κριτική όλα αυτά τα χρόνια. Έχω μεγάλο βαθμό ανοχής, μπορώ να σας πω. Είμαι λίγο χοντρόπετσος. (…) Έχει εμμονή μαζί μου ο Κανάκης, όχι εμπάθεια.(…) Δεν έχω πρόβλημα να με σατιρίζουν, το έχω συνηθίσει τόσα χρόνια. Αλλά μέσα στην εβδομάδα το παράκαναν σε σημείο εμμονής. Όλη η εκπομπή ήταν αφιερωμένη σε μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ