Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΛΕ.ΠΑ.: "ΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ" (video)

Από την ζωή του πέρασαν δεκάδες γυναίκες. Αν και ο ίδιος δίνει την εντύπωση του αθεράπευτου εργένη, ο Λευτέρης Πανταζής διαψεύδει ότι δεν θέλει να παντρευτεί και δηλώνει ότι φυσικά και ήθελε πάντοτε να δημιουργήσει την δική του οικογένεια. Η βασική αιτία που δεν το κατάφερε ήταν η δουλειά του.


«Εγώ ήθελα και εξακολουθώ να θέλω να κάνω οικογένεια. Απλά δεν κόλλησε. Η δουλειά του καλλιτέχνη είναι πάρα πολύ δύσκολη. Η πρώτη του αγάπη είναι η δουλειά του, μετά έρχεται η οικογένεια, μετά το παιδί και δυστυχώς μετά έρχεται η προσωπική σχέση. Μία γυναίκα δεν μπορεί εύκολα να το καταλάβει αυτό. Θέλει να είναι πρώτη σε όλα και εκεί είναι που αρχίζει η κόντρα. Εάν ήμουν περιπτεράς, (χωρίς να θέλω να θίξω το επάγγελμα), ή έκανα κάποια άλλη δουλειά θα είχα πιο πολλές ώρες να αφιερώνω στον άνθρωπό μου. Εφόσον, όμως, μια γυναίκα είναι δίπλα μου, θα πρέπει να αγαπάει τον Λευτέρη και να θαυμάζει και να καταλαβαίνει τον Πανταζή», δήλωσε.

Καλεσμένος του Made in Star, ο τραγουδιστής μίλησε για την σχέση του με την Αντζελα Δημητρίου και τους λόγους που αυτή δεν κατέληξε στα σκαλιά της εκκλησίας. «Όταν ήμουν με την Αντζελα ήμασταν στα πρώτα μας βήματα. Ο καθένας από την μεριά του ήθελε να κάνει καριέρα. Εμείς θέλαμε να κάνουμε πράγματα μαζί, αγαπιόμασταν και θέλαμε να είμαστε μαζί. Μείναμε παρέα τρία χρόνια. Μετά ο καθένας τράβηξε τον δρόμο του. Εκείνη έκανε τεράστια καριέρα, εγώ ακολούθησα την δική μου πορεία και ήμασταν εν ολίγοις δύο καλλιτέχνες στα ξεκινήματά μας που ήταν πολύ δύσκολο να κάνουν γάμο».

Στο «κρίσιμο» ερώτημα εάν υπάρχει ή υπήρξε στην ζωή του γυναίκα που να θέλει πραγματικά να την παντρευτεί, ο Λε-Πα ήταν άμεσος: «Η γυναίκα μου, η Ζώζα Μεταξά που μου χάρισε και την κόρη μου».

Ο ερμηνευτής αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε φτάσει στο σημείο να χάσει 11 κιλά από … έρωτα, ενώ δεν δίστασε να δώσει λεπτομέρειες για το πιο ακραίο πράγμα που έχει κάτι ποτέ για γυναίκα:

«Ημουν στο μαγαζί και τραγουδούσα. Τελείωσα και όπως ήμουν, χωρίς καν να αλλάξω, πήγα την πήρα από το σπίτι, πήγαμε στην Ρώμη, κάτσαμε δύο μέρες, φάγαμε τα παγωτά μας και γυρίσαμε!»

Δείτε ένα απόσπασμα από την συνέντευξη που παραχώρησε στην μεσημεριανή εκπομπή του Star.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ