Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΕΦΑΝ ΝΤΕΜΟΛ: "ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΩ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ"!

Αποκαλυπτικός ο Στέφαν Ντεμός σε συνέντευξή του σε βελγική εφημερίδα. Ο πρώην προπονητής του ΠΑΣ Γιάννινα και του Αιγάλεω μεταξύ άλλων είπε, μιλώντας στη βελγική εφημερίδα "Nieuwsdlad", πως του ζητήθηκε να στήσει παιχνίδια!

Διαβάστε τη συνέντευξη του Ντεμόλ

Για την κατάσταση στην Ελλάδα
"Ο κόσμος είτε χάνει τη δουλειά του, είτε μένει απλήρωτος. Πολλά ρεστοράν κλείνουν. Στην Γλυφάδα για παράδειγμα εκεί που τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά κάθε μέρα, τώρα είναι συνήθως το Σαββατοκύριακο, ενώ ο κόσμος πλέον δεν κάθεται πολλές ώρες για καφέ. Μου κάνουν εντύπωση οι δρόμοι της Αθήνας, όπου βλέπεις αυτοκίνητα παρκαρισμένα γιατί ο κόσμος δεν έχει λεφτά για βενζίνη".

Για τους ποδοσφαιριστές
"Οι παίκτες είναι συνήθως προνομιούχοι, όμως σε εμάς (ΠΑΣ) υπήρχαν παίκτες που δεν μπορούσαν ούτε καν να αγοράσουν φαγητό, γιατί αργούσαν αρκετούς μήνες να τους πληρώσουν. Δεν τολμούσαν να μιλήσουν όμως γιατί η κατάσταση είναι χειρότερη σε άλλους συλλόγους! Ένας από τους βοηθούς μου δεν είχε να ξεπληρώσει το αυτοκίνητο του και έψαχνε να το πουλήσει για να βρει λεφτά".

Για την εικόνα της Ελλάδας
"Όποιος πάει για διακοπές στην Ελλάδα μαγεύεται από το μέρος. Η θάλασσα, το ήλιος, το φαγητό, η νυχτερινή ζωή, όλα φανταστικά. Η δουλειά όμως είναι άλλη ιστορία. Ο Έλληνας είναι καλός άνθρωπος όμως δεν μπορεί να κοιμηθεί αν δεν πει πρώτα ψέματα. Έχουν μπει τόσο πολύ στη ζωή τους που δεν καταλαβαίνουν τι είναι λάθος. Πως μπήκαν στην Ευρωζώνη; "Μαγείρεψαν" τους αριθμούς και τα κατάφεραν. Μιλούσα με έναν φίλο μου Αστυνομικό και μου είπε πως μόνο το 10% των Ελλήνων έχει καταλάβει πως ζούσαν τόσο καιρό με περισσότερα απ όσα μπορούν να παράγουν στην πραγματικότητα".

Για όταν του ζήτησαν να "στήσει" αγώνα και τον έδιωξαν όταν αρνήθηκε
"Η πρώτη ομάδα που προπόνησα ήταν το Αιγάλεω. Το Δεκέμβριο ήμασταν 4οι και πηγαίναμε για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ πέρα από κάθε πρόβλεψη. Ο πρόεδρος τότε ήρθε και μου είπε 'το μπάτζετ είναι μεγάλο, είμαστε 4οι, έχεις κερδίσει πολλά. Αν θέλεις να πληρώνονται οι παίκτες, θα πρέπει να κανονίσουμε κάποια ματς. Θα σου πω από πριν αν πρέπει να κερδίσουμε ή να χάσουμε'. Φυσικά κι αρνήθηκα. Την επόμενη μέρα μου έβγαλαν εισιτήρια για το Βέλγιο, λέγοντας μου πως πρέπει να μάθω την ελληνική νοοτροπία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ