Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΑΡΟΣ ΜΠΕΟΣ

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο έγκλειστος στις φυλακές Ναυπλίου Αχιλλέας Μπέος στην εφημερίδα "Real News":

Για τις απορίες του για τα στημένα:
«Δεν ξέρω πότε, κάποια στιγμή όμως θα βγω. Συγκεντρώνω στοιχεία και τότε πολλοί θα χάσουν τον ύπνο τους. Δεν ξέρω αν υπάρχουν στημένοι αγώνες. Πάντως αυτοί που μπορούν να στήσουν είναι οι πρωταγωνιστές, δηλαδή οι ποδοσφαιριστές, οι διαιτητές και οι προπονητές. Εγώ γιατί κατηγορούμαι; Μου λένε για εγκληματική οργάνωση. Δεν έχει μέλη αυτή η οργάνωση; Και γιατί παραμένω προφυλακισμένος».

Για τις απομαγνητοφωνήσεις:
«Που είναι οι υπόλοιπες συνομιλίες; Πως γίνεται κάποιος να κατηγορείται γιατί το 2011 μιλά για ματς του 2008; Που είναι τα διαβιβαστικά έγγραφα της ΕΥΠ; Ο κ. Κασσίμης έψαξε την υπόθεση 6.5 μήνες. Εμένα, την οικογένειά μου, τρίτους. όταν απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης που είχα κάνει μου είπε: "Άλλο τι πιστεύω κι άλλο τι επιβάλλεται να κάνω».

Για τους δημοσιογράφους:
«Δε σεβάστηκαν τίποτα. Παπαγαλάκια ενός σάπιου πολιτικού, με ελάχιστες εξαιρέσεις».

Για τις συνθήκες στη φυλακή:
«Όταν βλέπω 270 ψυχούλες να κοιμούνται στο πάτωμα ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. Που είναι όλες αυτές οι οργανώσεις που υποτίθεται ότι έχουν ευαισθησίες; Που είναι οι πολιτικοί; Ήμουν έτοιμος να γίνω μετανάστης, αλλά ο κόσμος μου άλλαξε γνώμη. Η πατρίδα μου δεν είναι μαγαζί δύο οικογενειών, του Παπανδρέου και του Καραμανλή».

Για τις πολιτικές του πεποιθήσεις και τη φιλία του με τον Νικολα Πατέρα:
«Ο πατέρας μου είχε τραβήξει πολλά γι' αυτά που πίστευε. Εγώ ήμουν πάντα ΠΑΣΟΚ, αυτό του Γιώργου Παπανδρέου δεν είναι ΠΑΣΟΚ. Αλλά Δεξιά δεν θα ψηφίσω ποτέ. Όλα ξεκίνησαν από τον Νικόλα Πατέρα. Ήταν φίλος μου, αλλά άλλαξε. Δεν ξέρω γιατί. Όλα ξεκίνησαν απ' αυτόν κι από αυτούς που πέρασαν με αυτό τον τρόπο το μνημόνιο. Γι' αυτό δημιούργησαν τότε μια χολιγουντιανή παράσταση, Τις πρώτες ημέρες στη φυλακή όλοι μου φώναζαν: "Ρε Μπέο πες μας ένα σίγουρο να κονομήσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ