Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΜΟΥΣΑΤΗ ΜΑΝΑ!

Αμ, δεν είναι άντρας. Γυναίκα είναι! Και έχει γενειάδα μήκους σχεδόν 30 εκατοστών!! Ο λόγος για την Βίβιαν Γουίλερ, μια 62χρονη Αμερικανίδα η οποία έχει να ξυριστεί από το 1990.

«Τα άφησα να μεγαλώσουν για να ξαναγίνω ο εαυτός μου, χωρίς τα γένια μου δεν είναι εγώ, παραστάνω ότι είμαι κάτι που δεν είμαι», δηλώνει χαρακτηριστικά η Γουίλερ η οποία γεννήθηκε με υπερτρίχωση και υψηλά επίπεδα ανδρικών ορμονών, χαρακτηριστικά ωστόσο τα οποία στην πορεία της επέτρεψαν να κάνει καριέρα στον χώρο του θεάματος.

Η Γουίλερ ξαναέγινε «θέμα» στις ΗΠΑ τις τελευταίες ημέρες καθότι επανασυνδέθηκε με τον υιό της του οποίου τα ίχνη είχε χάσει για 33 ολόκληρα χρόνια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ