Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΠΑΣΤΕΡΙΑΝΟΥ ΣΤΟ "ΑΡΗΣ FM 92,8"


Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΑΡΗ έκανε ο Μανώλης Παπαστεριανός μιλώντας στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Μ’ Όποιον Δάσκαλο Καθίσεις».


Μιλώντας για τα συναισθήματα του μετά και από την ολοκλήρωση της μεταγραφή του στον ΑΡΗ:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι την οικογένεια του ΑΡΗ. Θα δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω όσους με επέλεξαν.

Από την πρώτη στιγμή οι άνθρωποι του ΑΡΗ έδειξαν πόσο πολύ με πιστεύουν και με θέλουν στην ομάδα. Αυτό ήταν κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου».

Σχετικά με την εικόνα της ομάδας στον φιλικό αγώνα με την Πενιαρόλ:

«Ήμουν το γήπεδο και είδα τον αγώνα από κοντά. Η ομάδα μου άρεσε πάρα πολύ. Παρουσίασε μια πολύ καλή εικόνα ειδικά σε αυτό το στάδιο. Διαθέτει εξαιρετικούς παίκτες» ενώ για την ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλαθλοι που κατέκλυσαν το Κλεάνθης Βικελίδης:

«Τα κλίμα στο γήπεδο ήταν καταπληκτικό. Σε κάποια στιγμή ζήλεψα τους συμπαίκτες μου που έπαιζαν μπροστά σε αυτό τον κόσμο. Είμαι σίγουρος όμως ότι στο μέλλον θα το ζήσω και εγώ».

Για το επίπεδο φυσικής κατάστασης στο οποίο βρίσκεται:

«Βρίσκομαι πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους. Θα μιλήσω με τον γυμναστή και ελπίζω να είμαι έτοιμος όσο πιο γρήγορα γίνεται».

Όσον αφορά τους στόχους που θα πρέπει να έχει η ομάδα τη νέα χρονιά:

«Από τη φύση του ο ΑΡΗΣ πρέπει να πρωταγωνιστεί. Διαθέτει πολύ καλούς παίκτες οι οποίοι είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να βοηθήσουν την ομάδα».

Για τον Σάκη Τσιώλη:

«Είμαι χαρούμενος που θα συνεργαστώ μαζί του. Τα τελευταία χρόνια έχει δείξει πολλά πράγματα και ελπίζω να τον δικαιώσω».

Στέλνοντας ένα μήνυμα στον κόσμο του ΑΡΗ, έκλεισε τη συζήτηση λέγοντας:

«Αυτό που θέλω να πω είναι θα δώσω την ψυχή μου για αυτή την ομάδα και θα σεβαστώ την φανέλα που θα φοράω».

Επιμέλεια: Νίκος Παπαδόπουλος
Φωτογραφία: Τάσος Λέκκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ