Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΞΕΣΗΚΩΩΩΩΝΕΙ...!!!

Η Ελεονώρα Μελέτη αποκαλύπτεται σε μία σέξι φωτογράφηση και δίνει απαντήσεις σε συνέντευξή της στο περιοδικό NITRO.

Η παρουσιάστρια της "Πρωινή Μελέτη" δεν γουστάρει όσους την ψάχνουν για να της "τα ζαλίσουν" ρωτώντας για περασμένα ξεχασμένα – ειδικά όταν κάνει διακοπές. Ο αρχισυντάκτης της στην «Πρωινή Μελέτη», Θέμης Μάλλης ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να την κάνει να ανοίξει το κινητό της και να μιλήσει.



Πιστεύεις ότι αρετουσάριστη ρίχνεις το ίδιο εύκολα άντρες;«Σίγουρα μπορώ να γοητεύσω κάποιον αρετουσάριστη, ενδεχομένως όμως και να τον τρομάξω. Όχι από ασχήμια. Όταν δε ρετουσάρεις το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά σου, κάποια στοιχεία που έχεις τρομάζουν τον άλλο. Γενικότερα, προτιμώ να παίρνω αυτό που βλέπω και να δίνω αυτό που βλέπουν από το να ζω ειδυλλιακές στιγμές για ένα διάστημα κι όταν πέσουν οι μάσκες να αναρωτιέμαι πού πήγαν αυτοί που ερωτευτήκαμε. Είμαι αυτή που είμαι όπως είμαι και όποιος το αντέχει το αντέχει. Το ίδιο και εγώ, θα αντέξω τον άλλον όπως είναι».



Ισχύει ότι θα πάτε και μαζί διακοπές (σσ. με τον Ηλία Λαδά), όπως είχε πει ο ίδιος στο DownTown;«Το θέμα είναι να συντονιστούν οι χρόνοι, διότι είναι μακρινός προορισμός και ο Ηλίας έχει πολλές υποχρεώσεις στην Ελλάδα. Βέβαια, όταν θα διαβάζετε τη συνέντευξη, μπορεί να είμαι και στην Αμερική».



Λες πως γενικά έχεις πολύ καλές σχέσεις με τους πρώην σου. Θα πήγαινες ποτέ διακοπές με έναν πρώην;«Ήδη φέτος έχω κάνει δύο Σαββατοκύριακα με τον έναν, ενώ μέσα στον Αύγουστο θα περάσω κάποιες μέρες και με έναν άλλον! Αλλά δε θα σου πω με ποιους. Είναι μαγική η αίσθηση να μη χάνονται από τη ζωή σου οι άνθρωποι που έχεις αγαπήσει και να περνάς τη σχέση που κάποτε σας ένωσε σε ένα άλλο επίπεδο».



Αντέχει η ματαιοδοξία σου να είσαι εκτός κάμερας, όπως έχει πει για τον εαυτό της ότι δεν έχει πρόβλημα να κάνει και η Χριστίνα Λαμπίρη; Θα μπορούσες να γίνεις, π.χ., Μαλέλης στη θέση του Μαλέλη; Ή μήπως Χατζινικολάου στη θέση του Χατζηνικολάου;«Το ότι η ζωή μου είναι πιο ήρεμη ξεκούραστη και φυσιολογική τους μήνες που δεν κάνω εκπομπή μου λέει πολλά για το μέλλον μου, το οποίο διαγράφεται λαμπρό εκτός τηλεόρασης. Με τίποτα δεν μπορώ να γίνω Μαλέλης ή Χατζηνικολάου. Γεννιέσαι έτσι, δεν γίνεσαι. Η μόνη δουλειά που κάνω καλά πίσω από τις κάμερες είναι ρεπορτάζ. Που σημαίνει ότι όταν τελειώσουν τα ψωμιά μου, θα κάνω άλλα πράγματα. Θα γράψω ενδεχομένως. Αυτό το έχω καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ