Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ Ο ΚΑΣΤΙΓΙΟ

Ο Νέρι Καστίγιο θα μηνύσει όσους τον εμπλέκουν στα σενάρια των στημένων.

Στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο Μεξικάνος στέλνει το δικό του μήνυμα προς όλους εκείνους που θέλουνε να τον εμπλέξουνε στα σενάρια για την σέντρα του αγώνα Άρη-Μάντσεστερ Σίτι στο "Κλεάνθης Βικελίδης".

"Θα ήθελα να πω ότι όσα βγήκαν στην επιφάνεια για μένα είναι αναληθή και δεν είμαι διατεθειμένος να επιτρέψω να λερωθεί το όνομά μου και η καριέρα μου με γελοία πράγματα. Αυτά τα πράγματα που λέγονται για μένα, από τη στιγμή που μείωσα το κασέ μου κατά 25% για να υπογράψω στον Άρη, είναι γελοιότητες. Ο Άλεξ ήδη έχει επικοινωνήσει με δικηγόρο και θα προχωρήσουμε σε μηνύσεις", ανέφερε το μήνυμα του Καστίγιο κι όσο για τον αδερφό του Άλεξ Καστίγιο, σημείωσε: "Έχω κουραστεί με αυτές τις αηδίες που ανακαλύπτουν. Το έχουν παρατραβήξει και λασπολογούν εναντίον του, κάτι που δεν θα επιτρέψω άλλο. Αυτό το πράγμα δεν θα συνεχιστεί και θα φτάσουμε μέχρι το τέλος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ