Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΤΡΑΥΛΟΣ: "Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ"

Ο γνωστός μάνατζερ, Άγγελος Τραυλός, μίλησε για το μήνυμα που έχει στείλει στον Αλέξη Κούγια, για την καταγγελία που έχει στον ΣΔΟΕ, αλλά και για την δική «περιπέτεια» με την δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην εκπομπή «ΔΙΚΗ» ανέφερε: «Σας έδωσα έναν φάκελο στον οποίο φαίνονται κάποια συμβόλαια. Με τον κ. Κούγια δεν έχω συνεργαστεί ποτέ. Δεν τον έχω συναντήσει ποτέ. Δεν είχα σχέση με τη γυναίκα του και αυτός έχει μανία καταδίωξης μαζί μου. Λέει λέει δύο χρόνια τώρα.

Επειδή όμως είμαστε σε αυτόν τον χώρο, ξέρω πως κάνει διπλά συμβόλαια στις ομάδες του. Για αυτό έχω ήδη μιλήσει στο ΣΔΟΕ. Βάζει έναν μισθό να φαίνεται στο συμβόλαιο και τον άλλον σε ιδιωτικό συμφωνητικό.

Του έστειλα ένα μήνυμα και σας το έστειλα, άμα θέλετε βγάλτε το στον αέρα. Τον προκαλώ λοιπόν να μου κάνει μήνυση. Και αν τους δείξει το μήνυμα και τον πάρουν ως απειλή, θα περιμένω να έρθουν να με συλλάβουν. Αλλιώς θα δουν την γελοιότητα αυτού του τεράστιου ηθοποιού.

Ο κ. Κούγιας είναι παραβάτης και το παίζει ρομπέν των δασών. Δεν τον απείλησαν τον Κούγια, του έστειλα απλά τι θα στείλω στο ΣΔΟΕ για να ξέρει».

Όσον αφορά την εμπλοκή του στα στημένα, σχολίασε: «Η κατηγορία που μου έχουν απαγγείλει είναι επειδή έπαιξα Γάτα – Καναρίνι, 1».

Για την περιπέτεια του με το ΣΔΟΕ ανέφερε: «Εδώ και δέκα χρόνια, έντεκα είχαν συναλλαγές 27 εκατ. ευρώ. Μου βάλανε ένα βαρύ πρόστιμο, έκανα προσφυγή και το θέμα έχει πάρει τον δρόμο του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ