Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Ως η πιο πετυχημένη όλων των εποχών αναδείχθηκε, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Outdoor Media Centre, η διαφήμιση της Wonderbra, με την Τσέχα Ευα Χερτζίγκοβα.

Το μοντέλο φορώντας μόνο τα διαφημιζόμενα έγινε η αιτία για την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στο συγκεκριμένο σημείο καθώς πολλοί ήταν εκείνοι οι οδηγοί που δεν μπορούσαν να πάρουν το βλέμμα τους από τη διαφήμιση.

Η Τσέχα καλλονή πρωτοεμφανίστηκε το 1994 μέσω της καμπάνιας «Hello Boys» και και με τη συμμετοχή της στη διαφήμιση έμεινε αξέχαστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ